söndag 23 januari 2011

STAN IN MY HEART

HejjHalloj.
Har inte skrivit på ett tag. Men igår sov stino över hos
mejj till idag ;) Vi hade asnicce jue ! ;) Idag åkte vi till
stan, o kolla lite. Men vi tkte det var lite surt o åka till
stan utan pengar xD Vi prova massor, fast köpte
inget :( När vi var i provhytten ringde min telefon, o
då såg jag att det var Ebba Collin. Hon ba: Kom ut ur
provhytten. O då stod hon o Sofie Berg där.. Haha <3
efter ett tag vart vi as hungriga o gick t doonkeeenn :D
Gööeett ;) När vi kom hem åkte jag o stina till stallet,
hon vart hämtad där. Jag mockade oså i stallet, o igår
red stino o jag en sväng på sasscii :D<3
Nu sitter jag o käkar godis (Y) Mst igentligen plugga
till ett prov..  men gör dä senare xD hare bra, Pööxx<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar