tisdag 20 mars 2012

chenamois!

Okej , känner mig riktigt sliten efter en lång dag. Slutade halv 4, som vanligt på
tisdagar. Två hästar ridna, båda fick gå i skogen idag. Först red jag Sascha i
skogen med Amanda och Triss. Red runt svansäter , skrittade , travade , och
galoppade lite. Det var väldigt mjukt och geggit i backen. Vi tränade på tempo
växlingar , att länga och korta travet t.ex. Göra halter osv. Det gick jättebra
för båda, dem lyssnade super. Duktiga pollar! När jag kom tbx , så red jag trollet.
Red han trekanten runt själv. Det var väldigt skönt ute, så det var mysigt. Skrittade
och travade honom. Han sprang på tygeln och var jättefin. Så det var väldigt kul,
gjorde lite halter och så också. Nu har jag tagit en dusch , och ätit. så känner mig
väldigt schleten. Så kvällen spenderas nog vid datan , eller tvn! Ha det bra.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar