torsdag 17 maj 2012

Holaaaa!

Började dagen med att dra upp till stallet och rida min älskling. Sträckte ut honom efter
gårdagesn lektion. Red en ganska lång skritttur , med lite trav. Sen drog jag på match,
vi spelade utanför lnkp , på nått skumt ställe. VI vann :D hehe , fick utvisning 10 min första
halvlek , i slutet. Sen andra halvlek när jag kom ut igen , så gjorde jag mål! yää. Vann med
2-0 , grymmaste laget evvaah. När vi kom tillbaks drog hela laget till bifgårn, käkade hamburgare,
läsk , chips osv. känner mig llite onyttig yao. Men jaja. Vi körde lite lekar också , askul!

Imorn ska jag dra till lnkp på morronen, men mamsen , syrran och thessan. Nicce, ska rida
senare på dagen , och dra upp till skriksta och träffa några kompisar som bor i gävle. Dem är
där över helgen. Så vi ska snacka RESEPLANER ! fast säger inte vart , hoho. Tänkte ta en dusch
mitt såhär på natten.. haha vad säger ni ? kör påt, haha så körd jag ä. oså ska jag sova sen , har
varit en 7kt lång dayy ju.
gammal söt bild! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar