torsdag 23 juni 2011

hejjsan!

Hejjsan !
Det är alltid lika härligt med sommarlov ! men man blir ju så trött och slapp :/
Igår vaccinerades min älskling. Sen följde jag med Emma till mantorp, då
hon tränade dressyr. Både hästen och Emma var jätteduktiga ! :) Kom hem
ganska sent, då åt jag lite och sedan gick jag och la mig. i morse gick jag ner
till mammas jobb. Där fick jag jordgubbstårta , mums ! Älskar jordgubbar.
Sitter här och bara tråkar just nu... vet inte vad jag ska hitta på riktigt.
Men sen ska jag såklart upp till Sascha och rida ;) Alltid lika kul!
Jag ska ta en sväng i skogen , hoppas bara att inte regnet öser ner på oss !
Jag tänkte skaffa en blogg som bara handlar om mig och sascha , vad tycker ni ? ;)
Jag tror det blir så :) Ha det bra , kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar