lördag 4 juni 2011

dålig uppdatering...

Hejjj !
Har lite dålig uppdatering här , förlåt !
idag vaknade jag kl 11. Brukar aldrig sova så länge. När jag vaknade
gick jag upp och åt frallor mamma hade varit och köpt, mums !
Sen packade mamma och jag lite , sen begav vi oss till Motala.
Där badade vi med Fanny på Lithobader (Y) det är gött!
Sola och badade massoor ! Året första ``bad`` :D Det var härligt.
Efteråt drog vi hem till fanny. där typ gjorde vi inte så mke, vi
var jättetrötta ! Sen drog mamma och jag hem , på vägen hem åkte
vi förbi och hällsade på älsklingen. Han fick vila idag ! Men imorn
blir det hårda tag igen :P Det är gött med `lov`nu ! slippa skolan det
är inte dumt det ;) Och snart är det skolavslutning , soommaarrlov !
PÅ helgen den veckan så ska mamma jag Lollo o annette till Stockholm,
vi ska sova på hotell och shoppa gal1 !!! :D LÄNGTAR<3
Älskar stockholm ! Btw, har fått min iphone 4 nu :D En vit blev dettt !!!!!
Men nu kollar jag på en serie , ska nog sussa ! Hejdå<3
hejd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar