torsdag 26 maj 2011

Fattar inte...

Hejjsan !
Nu var det ett tag sen jag skrev ! Men idag har jag varit i skolan. Det var som vanligt.
Efter skolan hände en grejj som ni får fråga Linnea högström om , orkar inte berätta.
Men när jag kom hem åt jag en risifrutti , sen drog mamma och jag till mormor,
där klippte jag gräset, får ju pengar för det . Så varför inte ?! hehe xD
Sen åkte jag hen med pappa för mamma skulle vidare in till stan.
Pappa och jag köpte varsin glass på vägen hem (Y) mummms.
Sen åkte pappa och jag upp till stallet, där red jag sötisen, det gick braa ! :)
han var dukktiig pollee <3 När jag kom hem åt jag och lite, o nu kollar jag
på mordkomisionen , det är asbraaa, och så målar jag naglarna <3
Hihi , imorn blire skola och efteråt ska jag vara med Stinoo , vi
ska till stallet och sedan till ögge o grilla med gott folk :D LÄÄNGTAR.
Ha det bäst , pusshejj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar