tisdag 10 maj 2011

Cha bloogäääänn !

Chenare Chenare :D
Idag är det ju studie dag som alla vet ! :D Gött äe det, och det
är jätte härligt väder ute. Jag bara ölskar det. Hoppas attr det
håller i sig oxå ! I morse vaknade jag typ halv 10. sen åt jag
och fixa mig, sen gick jag till mammas jobb. Lollo var där :D
Så vi LEKTE lite med småbarnen ;D hihi, kul är det ! Sen
gick Lollo och jag hem till mej, men sen tbx för det var så
tråkigt hemma hoss mejj ! xD men sen efter t minuter så skulle
jag hem igen. Mamma slutade jobba, åh vi åkte upp till stallet.
Jag red hopplektion för Emma. Det gick super ! Fast det var
väldigt varmt ute. Både jag och sascha var nära på att dö av
svett! Men vi överlevde ! Skrittade barbacka hem från svansäter.
Det är mysigt! när vi kom tbx så duschade jag av sascha, han
var svettig, men det är ju inte så konstigt xD efter stallet var
det bara att åka hem. sen åkte mamma och jag först och köpte
glass, sen till mormor. Där klippte jag gräset. Så idag har jag
blivit 225 kr rikare :D 125 av mormor , och 100 av mamma.
Alltid bra att få mer pengar ! Nu sitter jag och kollar lite bloggar,
oså. Mst göra matteläxan. Det är såååååå gjobbigt -.-
Men måste är ett måste ! Ha det bra . hejdå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar