söndag 8 maj 2011

Halllojj !
Igår var jag i stallet på fm , jag red en sväng pch det gick jättebra ! :D
Sen kom Stina, vi hoppade studsmatta , och på kvällen åt vi grillad
hambrugare. Sen drog vi till Mickis lägenhet och såg film, det var niccee.
Vi såg någon sorglig film :/ Idag har jag varit i stallett, jag red ganska långt
och det gick mer än suupeerr ! Han var jättefiin. Red ganska långt. Håller
just nu på att banta sascha xD Hehehe. När jag kom tillbacka så dushade
vi av han, han blev lite svettig. Han tyckte det var skönt att bli dushad.
Sen när jag kom hem så åt jag. Nu sitter jag här o chillar, ska nog dra ut
och sola snart. det är ju så fint väder ute ! Älskar det, det känns värkligen
som sommmar. Kl 4 ska jag dra och spela fotboll i Norrköping, lite
gjobbigt att det är så långt att åka.. :( Men jag hoppas att vi vinner !
Ha det bra, hejdåå <3


Bilder från när jag var med Fannuh o Poowweer :D <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar