lördag 14 maj 2011

Heelgg :D

Hajj!
Igår var det bäst i skolan, vi hade värsta chill ! Sista lektionen fick alla gå ner till byn,
och vi samlade in typ `priser`till talangjakten xD Jag cyklade med dem bästa. Hehe.
Efter skolan drog mamma och jag till stan, vi åkte in till linköping. Mamma och jag
shoppade losssss ! På bikbok köpte jag ett vitt jättegulligt linne, och ett randigt,
och typ korta byxor och en träja som satt ihop, en turcous. Sen köpte jag
en brun beekiini. Oh två solbrillor, och tre par tiights. På hööks köpte jag ett par
beiiga ridstrumpor. Det avr nog allt ! Sen på kvällen så var jag med linnea !
jag hade värsta otursdagen igår, i skolan fick jag först en penna
i tinningen , spetsen först så det började blöda ! Och sen efteråt så trampade jag på
ett häststif, fick det på hälen. Jag fick paaniiik ! xD sen i stan lyckade jag tappa bort
min jeansjacka , men vi hittade den sen. Snacka om fredag den 13 ! Aja, nu ska jag
snart dra till mormor , och sen martin och tessan. I em blir det att åka till stallet o riida (Y)
Ha det bäst, puss hej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar