torsdag 12 maj 2011

KÄR!

Hejjsan :D
Idag har jag varit i skolan, efteråt så åkte jag hem och åt. Sen började
jag klippa gräset hemma. Håller på att tjäna pengar ! sen åkte jag till
stallet. Där red jag en kortis. För sascha blev avmaskad igår !
Men det gick såklart bra , han var bara lite pigg. Sen åkte pappa
och jag vidare till Tommy, som bor i sågarhem. Hans hun har fått
8 st jäääääätteeesöta hunvalpar. Som vi åkte och kollade på.
4 st somnade i min famn samtidigt ! SÅ SÖTA. Jag är helt käär!
satt hos dem själv typ i en timma. När pappa och han drack kaffe.
Men tillslut var jag ju tvungen att åka hem -.- Sen delade pappa och
jag på en kebabrulle (Y) Imorgon ska jag dra till stan med mamma.
Vi ska fika och ha det lite mysigt. Ha det bäääst , oh bara så ni
vet så är jag heellt käär ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar