torsdag 5 maj 2011

Länge sen...

Halloj !
Nu var det ett tag sen jag skrev, har typ inte orkat :( Men det har
hänt massor de senaste dagarna :D Igår hade vi ett prov om hjärnan,
tror det gick bra ! Hoppas på det ! Sen efter skolan gick jag hem i
regn/snö ?! Det gjorde mig på välldigt dåligt humör -.- Ajja, när jag
kom hem så åt jag lite , och sedan åkte jag upp till sascha. Red en
kort sväng, hade inte så mycket tid, för det vart rätt så sent.
Men det gick iaf bra. Har en ny sadel nu , en bruun :D Älskar den.
Men nu är jag på jakt efter ett nytt BRUNT träns. Håller på och sparar
ihop lite pengar nu oxå, så jag kan bli riik ! Det finns massor saker jag
vill ha, ni vet sånt man bara MÅSTE ha ! xD Får väll åka in till stan
och shoppa nån dag ! Idag har jag varit i skolan , det var väll som
vanligt. På musiken pratade vi om vilken melodi vi ska ha till låten
vi ska hitta på till skolavslutningen. När jag kom hem åt jag oså,
mamma var hemma. Hon hade köpt munkar , mums. Så jag fick en(Y)
Sen åkte jag till stallet med pappa, jag red en längre sväng idag.
Det gick super bara att jag fick typ en kvist i ögat, så det sved
jättemycket :(  Imorgon har vi matteprov :( Oh jaa.. matte är ju inte
mitt bästa ämne -,- hatar matte. Men sen imorgon ska jag rida lektion
för Emma i svansäter , LÄNGTAR ! :D det ska bli så roligt.
Men nu ska jag typ sussa , go natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar