måndag 21 februari 2011

Cheeennnnnnnaaaaaaaaaaaaaa

Chennnaree :D<3
Nu äre loooov, sovmorgon varje dag <3 Gööeetttt.
Idag vaknade jag typ vid 9? Sen typ satte jag mej
vid datorn, sen åt jag frukost. Fixade mejj efteråt
för mikkiss o jag åkte till fornåsa till murmur.
När jag var inne hos henne så jag Jeffe o hennes
lillebror egenom fönstret, så jag gick ut o prata
lite med dem, hehe <333333 Sen åkte vi till stan
kollade lite, köpte typ 2 par örhängen o ett halsband.
Sen vart vi jättehungriga o åt på ströget, mums.
Jag vart skitmätt, är fortfarande dää xD
När jag kom hem packade vi lite tills imorn, ska ju
upp till sälen då (Y) Fast att sitta o åka buss o tåg
i 7 timmar är inte så lockande </3 (N) Men får låna
mikkis dator, så lite underhåll blireee (YYYY)
Ajja sen åkte jag till buff o mockade. Nu sitter jag o
dunkar mussiiik. Sen blire o sen Familjen annorlunda o
spårlöst ;) Det var hela min dag xD :D
Hare bääst , hejdåå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar