tisdag 1 februari 2011

Helllu :) <3
Har inte skrivit på länge, har helt enkelt haft tid.
Det har hänt så mke. Igår var jag o mammsssen
i stan o shoppade. Köpte en t-shirt på gina, o lite
på BikBok :D På hööks hitta jag ett assnyggt
schabrak jag ville ha, men jag hade inga pengar
med mejj så jag kunde köpa det.
(mamma gick inte med på att betala det) Haha.
Vi käka på dooonkeeen också ;) tjock jagvet! (Y)
Idag var jag i skolan, astråk.. xD Sen fick jag skjutts
hem av Tessan ;) (Y) När jag kom hem åt jag mellis
o kolla på topmodel, det äger jue ! ;) Sen åkte jag t
Sascha. Red lite i hagen , det gick asaaabraa (YYYYY)<3
Idag slutade BamBams hjärta o slå. ;( Vi har haft många
underbara stunder tsm, o jag saknar honom redan ;(<3
BamBam in my heart forever ! <3 Nu sitter jag o lyssnar
på musik, det är nicce låten : The Special two. Är så
jäkla fin! <3 Kommer lite bilder på Saschii i helgen jag tog !<3
O jag lovar att jag ska uppdatera mer på bloggen ;)<3




 Hejdoooo<333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar