torsdag 24 februari 2011

Trööööt!

Chabbbaa :D
Idag gick jag upp ganska tidigt, vi åkte buss till hc.
Han som körde bussen släppte av oss en hållplats
efter den vi skulle gått av vid ! Så vi fick gåååå xD
Med en bräda , skidor o en väska som vägde
10000000 ton ! -.- När vi kom fram så åkte jag
lite snowboard , det gick jättebra :D:D Vid lunchen
hade mamma köpt jätestora baguetter , vart proppmätt.
Efter en lång dag tog vi bussen hem igen. När vi kom
hem satte jag mej vid datorn, o kolla lite. Oså tog jag
en varm dusch, var jättefrusen. Sen gick mikis mammi
o jag , in till Lindvallen o käka. Efter maten gick vi till
Ica o köpte goodis (Y) Vi tänkte hyra en film men vi
orka inte xD Nu är jag jättetrött -.- Så jag ska nog ta
och gå o läggaa mejj , hejhopp <3
(lägger in bilder när jag kommer hem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar