tisdag 1 mars 2011

hejjjj

Hej på er ! :D
Nu var det ett tag sen jag skrev ! Har inte haft tid helt enkelt.
Men ska försöka blir bättre! xD I Söndags kväll kom mamma
o jag hem från sälen. Vi har haft det kanon bra ! Pappa hämtade
oss på tågstationen i Motala. På vägen hem åkte vi förbi sascha.
Har ju saknat honom 7kt mke ! <3 När vi kom hem, så hade
pappa gjort potatisgratäng o lövbiff. Gött, snäll pappi man har
då ! <3 Jag var supertrött ! Sen kollade jag på tv o satte mejj
vid datorn lite, kollade på ponnyakuten oxå ! det är jättebra.
Det var jätte trökt att gå upp på måndag morgonen, o då menar
jag JÄTTE trökt ! Efter skolan åkte jag o red sascha, vi red en
sväng i skogen. Det gick superbra:) Love hiim ! Oså frågade Annie
om vi ville köpa en hoppplatta av henne, som hon inte andvände
längre. O det gjorde vi, den passa jättebra. Efter jag ridit smörjde
jag träns sadelgjord o lite. Putsa upp det måste man ju göra någon
gång ibland !;) Idag skolan , tråkigt som vanligt -.- Jag vart jätteblöt
för jag satt i snön med jeans haha, smart. Så jag fick byta till mina
korta shorts som jag hade på gympan. JÄTTESNYYGGT!
(not) haha. Sen hade vi träslöjd, vart färdig med min Snygga pall!
Nöjd faktist;) Efter skolan fick jag skjutts hem (Y)  Mamma hade
köpt en vaniljsemla, mumms ! Sen åkte jag till stallet o red, det gick
braaaa ! :D Men nu orkar jag inte skriva mer, haha xD
Tänkte redigera lite bilder som jag tog i sälen, de lägger jag nog upp
senare isåfall. Ha det gött. Hejdå<3
Bild på Älsklingen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar