torsdag 17 mars 2011

Dampryck!

HejjHejjHejj ;:D
Igår var jag i stan med mamma efter skolan, vi var
inne på hööks o köpte ett ``sett`` för 199 kr.
Det ingick, benlindor, fleecetäcke, en grimma, o ett
grimskaft. O allt matchade (YYYY) O så köpte vi
glucousamin. Sen stadium , där köptee vi nya conversee :D:D
Är jätteglaaad! Stod o valde emellan mintgröna o röda.
Hade beslutsångest i affären så vi frågade de som jobbade
där, höhö. En tkte rööda o en gröna -.- Men det blev ett
par mintgröna! :D Men nu är jag lite tjurig , för det har
snöat ----....----- O jag får ddamp på den här *****
snön ! Vill inte ha den. ;( Igår fick Sascha vila, o
idag ska jag skippa fotbollsträningen för jag har ju varit
sjuk nydligen, då är det ju inte så bra att springa.
Haree gött, puss<3
Bild på conversen , o ``settet`` jag köpte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar