onsdag 9 mars 2011

Länge seeeen..

Hejjsannnn :D
Nu var det länge sen jag skrev på bloggen. Ska bättra mejj, lovar.
I fredags varjag på fotbollsträning, gjorde inte så mkt efteråt.
Han typ inte.. O sascha fick vila då. I lördags va jag med Stina,
hon kom på morgonen. Osen åkte vi till stallet o red, alltid lika
kuul! Sen sov vi över. På söndagen red jag lektion , men Malin
o Vilma. Vi red dressyr o det gick jättttttttebraa, var jättenöjd
med honom. Stina var min ``hästskötare`` Efter lektionen stannade
vi i ridhuset för det gick lite trökt att lasta hästarna, var o kolla i 2 h :S
Men tillslut fick de in Vilmas häst (Y) När vi kom tbx till stallet
mockade vi o lite. Sen efter en lång dag i stallet kom vi hem, då såg
vi fiiiiilm, ghost whisprer vart det ! I måndags red jag o lite.
Osen igår red jag ut med Malin H, efter det så åkte mamma o jag in
t lindköping, vi gick till hööks för vi skulle köpa en sadelgjordstunnel.
sascha har fått skav av sadelgjorden. Men det blev lite mer grejor.
Ett brunt regntecke, halva priset. Osen en ny grimma, brun. Kavat
bet sönder saschas båda grimmor -.- Osen ett schabrak som jag
betalade själv, det var grått. Det var nog allt. Snart ska jag på
fotbollsträning. Osen blire nog o plöggaaaa. mycket häst
med i det här inlägget, men aja. hare gött. Hejdooo<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar