lördag 12 mars 2011

Haj

Hajj :D<3
Igår var jag på fotbollsträning , o efter så gick jag hem o dushade o åt tacos.
Sen mötes Mando o jag vid mickis lägenhet. Vi skulle se film där. Vi gick
t östen o köpte goodis chips o cola. Gööeettt. Tjock man känner sejj !
Jao. Vi såg en jättesorglig film -.- Men vi hade det nicce. Sen gick jag hem.
Gick typ o la mej på dirren för jag var sheta trött ! Idag vaknade jag jättetidigt,
Molly väckte mejj vid 7 den rackaren ! Men jag somnade om, senare när jag
vaknade så hade mamma varit o köpt frallor , mums. Sen åkte Mickis o jag till
stallet, hon fick rida Sascha o det gick jättebra. jag bytte schabrak till det nya
o matchade lite grejjor som jag ska ha imorn, för jag ska rida hopplektion :D
Lännnggttaar maassooor ! :D<3 Men hare braoo, hejdaa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar