lördag 9 april 2011

)::)

Cha påå eerr <3
Igår kom louise till mejj typ efter skolan, sen åkte vi till stallet.
Vi red, o det gick supper (Y) Efter stallet åkte vi hem, vi delade
på en pizzaaaaa. Sen åkte vi till henne. Louise skulle gå o tvätta
bort sminket på toan, och jag hängde med. O då höre vi som
om någon gick i hennes trapp, och ryckte i dörrhandtaget.
Då låste vi och vart as skraja :/ Vi satt på toan jättelänge,
vi ringde runt till massa folk, o sen kom hennes bror och
sökte igenom huset , men det var ingen där, haha så då vart
vi befriade från toaletten. Sen gick vi till kvällan, då hängde
wilma med hem , alla vi sov över ;) o såg två filmer (Y)
Idag på morgonen så satte lollo och jag upp hela hennes
studsmatta själva, vi kännde os stoollttaa, höhö. Sen kom
pappi o hämtade mejj, sen åkte mickis o jag till stan.
Jag köpte 3 nagellack :D Mint grön, lila och rosa. Sen åkte
vi och hämtade evelina *Lina*, (en sköldpadda) som bodde ´
hos min kusse, den är mickis så den ska flytta hem till henne.
Sag vart kär i den, fast den är läskig !! Men när vi kom hem
åt vi tacos <3 Gööött. Men nu ska jag sova, för jag ska spela
fotboll och rida lektion imorn, så då behövs mke krafter !
ha det bra, kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar