tisdag 26 april 2011

Mycket att göra :/

Hejjsannnnnn :D
har haft mycket att göra , så kjag har inte hunnit att blogga riktigt :S
Men nu är jag här ! Hela påsklovet har varit amazing , massor kompisar,
hästar, och sol. Jag har varit med stina :d Alltid roligt. Och så har jag
varit en hel del i stallet, o ridit sascha. :D igår spelade jag fotbollsmatch.
Hemma , det gick faktist riktigt bra, vi vann med 1-0, vi skulle vunnit
med 2-0 om det inte skulle varit offside. :/ Men vi vann ju endå. Efter
åkte jag hem och åt lite. Sen var det bara och dra sig till arla men några
från fotbollslaget. Vi sammlade skräp ?! XD HAHA. Joo men det gick
bra, men det var ganska varmt. Sen drog jag till bergvallen och kollade
på fotboll men Carro, Ebba , Sofie och Becca :D det var kul <3
Sen gick jag hem när matchen var slut. Sen gick jag mamma o molly
till syrrans nya lägenhet , och kolla läägeet :D Det var jättefint !
Det var en lång dag !!! Idag har jag varit i skolan , sen efteråt så åkte jag
till stallet. Och sen vidare till fornåsa där vi firade mormor. Men det vart lite
långtråkigt att va där , så jag gick över till Jeffe , loove u <3
Men nu ska jag dra, pusshejjj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar