söndag 17 april 2011

Hejjjjj

Hejjsan :D
Igår red jag dressyrlektion på morgonen, det gick bra.
Men han var lite okoncentrerad. Men annars gick det
bra, i vissa lägen var han välldigt fin :D Sen åkte jag hem,
packade till fotbollsmatch. Sen åkte jag och spelade fotboll
mot mantorp. Det gick bra, men när det bara var 30 minuter
kvar så gjorde de ett ribba in mål ?! fy vad surt, fast deras
tränare bad typ om ursäkt för att de vann ! ;) Det var en
snäll person.. Sen när jag kom hem , så satte jag mejj vid
datorn. Då bestämde powwer o jag att vi skulle va.
Vi hade det bäst !!!! Vi var ute o fotade lite, osv..
Idag ska jag spela fotboll igen, rida, och va med power,
kanske blir att sova över, det är ju påsklov ! Aja, det blir två
fina bild på powwer o jag <3

Älskar dem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar