söndag 19 februari 2012

Ååh så gött med lov!
Dagen har varit låångg , har varit ute massa.
Vi åkte till stallet tidigt idag , typ när jag vakna. Igår kom Trollet. Så han och
Sascha har fått ett litet eget stall. Jättemysigt värkligen! först mockade jag ,
fixade vatten och mat. Sen tog jag in Sascha och red honom. SNORHALT
är det på grusvägen , så himla tråkigt! Men vi gjorde det bästa av det. Höll
igång i trav ganska mycket. Han var väldigt ivrig och pigg, så det var skojj.
Han blev allt lite trött. Under tiden jag red, så gick mickis och pappa med
``trulle`` lite mjuk start sådär i början. Efter jag hade ridit Sascha tog jag in
Burran och fixade henne, hon har stått på vintervila i 2 veckor nu. Så jag satte
igång henne försiktigt. Trekanten red jag , mest skritt och lite trav. Hon tyckte
det var skoj och traskade på! Så har varit i stallet den mesta delen av dagen.
Till kvällsmat köpte vi pizza, fast jag tog en pommestallrik .. ;) Gött. Hoho ,
sen drog jag ut och sprang en lagom runda, underbart! Stoppa iphonen i
fickan med musik. SÅ nu har jag duschat av mig , smörjt in mig med hudkräm ,
borstat tänderna, och smörjt in mitt ansikte. Känner mig fräsch , så skönt!
Så nu sitter jag vid datan och ``kollar läget`` ;) Tomorroww kommer Stina!
Hoho får väl se vad vi hittar på för skojj, bloggar om det imorn.
Pusshejj
                                                                     Haha mys..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar