torsdag 2 februari 2012

Fredag imorn!

Fredag imorn jao! ... Igen! Haha känner att jag sitter och skriver varje torsdag eller fredag, att det är fredag igen. Och det GÅR JU SÅ SNABBT! Sjukt! Iaf. Efter skolan idag gick jag hem , käkade. & bytte om. Sen kom mandis och hämtade mig, så drog vi upp till stallet & nickade o fixade. Sen från stallet drog vi dirrekt till svansäter för grönt kort kursen. Det var kul! Vi lindade ben & så. Sånt jag tycker är askul! Men till slut frös vi jättemycket, & var som isbitar. Hoppade in i duschen på Dirren när jag kom hem, vad vore litet utan en dusch? Jag skulle inte kunna klara mig utan iaf. Älskar att duscha, & gör det väldigt mycket. Hoho.. Men imorn är det ju somsagt fredag, schemat är fullt. Först skola. SLUTAR 10.10 , FETT CHILL! Puss på skolan! Iaf imorn. Efter det drar jag mig till stallet med Diane, vi ska rida. Vi ska vara hemma till tre iaf, för då blir det träning till 5. Skönt att träna faktist! & slutligen efter träningen kommer Stina. Vi ska nog se film med några till , fast vet inte vart än.. Får se! Hare gött ! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar