torsdag 9 februari 2012

Förlåt för att jag inte bloggade igår om dagen .. hade inte tid, pluggade oså.
Men iaf , jag lever! Skolan har varit chill , jag överlevde. fast asäcklig mat var
det! Men nu sitter jag i mitt rum HÄR UPPE. Har flyttat upp nu , assnyggt
blev det. Ska nog till stallet och rida sen.. ute i skogen blir det. Imorn fredag!
fredag in my heart <3 Först skola , sen hem , träning, hem och duscha. Sen
kommer nog goa kömpisar. Vi ska chilla galet! Hoho. Sascha får vila då. 
Red ut igår med amanda , blev en bra bit & det gick toppen! Båda hästarna
var jätteduktiga. Kul! snart har jag klarat av hela veckan, med go musik i öronen
hela dagarna så rullar det på! Men vi ses, älskar er!
Puss!

     When someone hurts you, cry a river, build a bridge and got over it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar