onsdag 1 februari 2012

ingen blogglust ...

Cha på er!

Har värkligen ingen blogglust just nu , thats it! Fast jag tar mig i kragen & bloggar
lite endå. Vad ska jag säga om dagen? skola som vanligt .. efter drog jag hem ,
käkade & bytte till stallkläderna. Diane hämtade mig så drog vi upp dit. Vi tog en
tur i skogen. Mandis kom också. Så vi red ``runt svansäter`` mys! Det gick iaf
skitbra, Sascha lyssnade på allting, och var mjuk och fin! Det gick äver bra för
mandis och diane. Vi galoppade lite idag också , ganska bra underlag runt där.
Efteråt fixade jag massa , mockade osv nivet.. Ikväll har jag hm .. jo jag har ätit..
HAHA , men serri nu då. Jag har typ pluggat lite spanskaglosor, ska plugga mer på
dem när jag går och lägger mig sen. Bäddat rent i sängen , & det finns inget bättre
att gå o lägga sig i en nybäddad mysig säng! håller ni inte med ? Imorn är det grönt
kort kurs, den här gången ska vi va i svansäter & fixa med hästar osv, eller va det
nu va. Det blir skojj. Ska helst hinna & rida Sascha och burran. Får se hur det blir
med det, Sascha kanske får vila .. eller tvärt om. SÅ tråkigt att inte hinna rida så
mycket efter skolan! :( FET DISS. Nu ska jag nog försöka plugga vidare!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar