söndag 4 september 2011

Bästa helgen på länge.

Hejjsan!
Bästa helgen på välldigt länge. I fredags var jag på gilla läget. Det var helt underbart.
Först åkte josse o sofie gocart, josse faila men aja. Hahahah, sen hoppade vi hoppborg
o lite. Sen blev det disco i tunneln , nicce var det asså! Det var värkligen värt att åka dig,
dem som inte gjorde det måste ångrat sig asså. Igår gick jag på marken med världens bästa
människor. Jag köpte ett nytt iphone skal , ett rossa. Skit snyggt. Och sen köpte jag, fille
agnes h, o linnea ett halsband med en bokstav på. Jättegulligt värkligen. På kvällen chillade
jag ute med kompisar. Idag vaknade jag med värsta träningsverken .. usch , oså red ja
lektion. Och sen vidare på fotbollsmatch. Snacka om att jag kommer vara slut i benen asså.
Men världens bästa helg på länge ;) o förlåt om jag har varit osocíal på bloggen ! Men nu
ska jag fortsätta att chilla . Ha det bäst alla! /E

Älskar dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar