torsdag 1 september 2011

Dag med stina.!

Idag var jag i skolan som vanligt, vi slutade halv 3 ! nicce.. efteråt väntade jag till stina slutade.
Sen gick cheyorna o jag o köpte biljett till gilla läget, så nicce asså. Hoppas det blir kul. Sen var
jag med Stina , vi typ lanade bombìt hehe. Kul asså , sen blev stina o jag värsta flumma. Iaf jag.
Sen drog vi till stallet , tänkte rida. Men såklart började det regna o åska som faen! Mys där ja.
Sen åkte Stina hem :( jag gick in på stallmöte. Det var treevligt. De bjöd på kakor bullar o colaa,
mums. Men nu har jag provat lite kläder , skolfoto imorn... Det blev iaf ett par jeans som jag köpte
på gina i julas. Och en snyggt linne från bikbok, det köpte jag när vi var på Gothia ;) det duger väl..
Men nu ska jag chilla vidare. Pussheyyy! /E




Trodde värkligen inte att du var sån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar