torsdag 8 september 2011

Hejj älsklingar ! (L)

Dagen idag har varit bra! Skolan var chil.. vi slutade halv tre. Sofie o jag har varit flumma som vanligt..
lite för flumma kanske , hahaha .  Men sitsta lektionen i skolan var katastrof , flum som fan o jag snacka
hela tiden, heheh. Men efter skolan hängde jag med sofie o nåra till Östen , dem skulle köpa godis..
själv är man ju pank ;P Men sen drog jag hem , åt , satt lite vid datorn. Sen drog jag upp till stallet, red
ut en sväng , gick jättebra o det var myspys. När jag kom tbx så mockade jag o fixade lite ::) Nu sitter
jag o lyssnar på musik o läser runt på bloggar, inget ovanligt ;) Måste bara säga att min största mardröm
är att tappa min iphone , mitt liv skulle vara förstört typ! haha. Men snart är är det lördag.. gissa vad som
händer då?!?!?! :D Jag fyller 13 ::::)))) Längtar sjukt. På kvällen blir det att mysa med världens bästa cheyor.
Vi ska käka pizza, se film o äta gott. Mys kommer det att bli. Ikväll blire nog idool , läxorna är gjorda ;)
Eller vi hade ju bara en matteläxa .. :) Men hare bäst sötisar, pusshey<3



alexander (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar