tisdag 6 september 2011

Trött som foan

Idag har det varit väldigt chill dag. Vi hade vanliga lektioner på fm, åt lunch. Och sen åkte vi
på någon skum brandutbilldning i motala. Först var det en tjej som snackade i typ 1 timma.
Sen bjöd dem på bulle o saft. Mums. Efter det skulle vi klä på oss värsta fula kläderna.. så
ut som jag vet inte vad, men lite måste man ju skämas. Vi fick typ släcka en docka med en
filt som dem tände eld på, haha det gick la bra. Vi fick sluta när vi kom hem. Chill. När jag
hem gjorde jag mat , la mej framför tvn o kollade på topmodel. Somnade ju såklart till slut,,
skolan tar värkligen livet av mej. Men sen drog jag upp till stallet o mockade, rida gör jag
imorn. Nu ska jag väl ta o göra lite läxor.. Fyller år på lördaaagg ! Ha det bäst / E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar