måndag 19 september 2011

Halloj!
Idag har jag först gått på stan med Söffiee. Vi hittade massor, synd att man inte va rik .. :/
Hittade en affär med massor scarfar, och ett par skitsnygga jenas. Blir att shoppa det när
vi kommer hem från kreta. Måste spara lite pengar känner jag. Men vi åt donken oxå, så
nu blir det inte dä på ett tag xD Efter det blev det väldigt stressigt hem till gympan, men det
gick bra iaf, många söta små barn att hålla reda på! Ikväll var jag ute o red. Det gick bra ,
o det var nog skönt för Sascha att få sträcka ut sej. Men imorgon blir det nya tag , ridlektion!
och så blir det skola imorn. Snart åker jag till Kreta! Åker till själva Stockholm, osen på fredag
åker jag till Kreta. Kommer saknar massa, speciellt älsklingen. Usch.. kommer dö av saknad:(
Men får hoppas att ni kommer ha det bra här hemma. Men kommer nog mobilblogga!
Ska dra, see yaa / E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar