lördag 27 augusti 2011

Hej alla sötnoosaR^^
Nu har jag överlevt första veckan på hälla, det har faktist varit kul ! Och
så är det äntligen helg. Igår var jag i stallet , hade räcknat med att bara
mocka o borsta. För jag trodde han ömmade i foten fortfarande, men det
gjorde han inte ! Så jag red på stubbåkern , red inte så länge. Men det
gick iaf jättebra , o var jättekul. Sascha exploderade nästan av pigghet.
Sen efter stallet drog jag pow o linnea til uh o träffade massor trevligt
folk , jättekul kväll asso ! Gick typ o la mej när jag kom hem , var jättetrött.
Idag har mamma o jag varit i motala. På grangården köpte vi ett hönät,
och två par ridstrumpor. Det var massor rea ! det gillar vi. Inne i stan
köpte jag en röd stickad tröja , och en urgullig pippitröja på ginaaa,
en ring oxå! Har provat lite vinterjackor, lite tidigt. Men det är så mysigt!
Att bara krypa in i en tjock o varm vinterjacka, en iskall dag. Juste , så
köpte jag en blå dunväst att ha i stallet , rea på den med! Tänkte att jag
kunde ha den i stallet! Men nu ska jag snart upp till stallet o rida , ikväll
blire bästa Eric Saade med Fanny. Puss !
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar