onsdag 10 augusti 2011

Regnnnnnn -.-

Godmorgon !

När jag vaknade gick jag upp och åt frukost. Lite ont i huvudet , men det är nog
vädret? Sjukt tråkigt att det ska vara så tråkigt väder ! Men nu kommer längtan
till kretaaaa !! Längtar sjukt mycket. Sol bad , god mat varje dag ! Men kommer
ju sakna er såklart. Ska övertala pappa att få ta med mig datorn , annars blir¨
det nog några små mobil inlägg. Men när jag kommer hem blir det såklart
ett långt inlägg ! Drömde inatt att vårat flygplan skulle krasha. Hemst dröm.
Idag blir det nog chill. har inget att göra änsålänge. Men ikväll blir det fotboll-
sträning, och stallet. Vet inte om jag ska rida , isåfall med syrran och diane.
Red ut igår , mikis gick med molly. Vi hittade en ny liten väg , den var faktist
mysig. Skönt blir det att komma igång o träna igen , det var ett tag sedan. Men
nu ska jag nog kolla på svaleskär, för 2 gången. Längtar sjukt till ponnyakuten 3
kommer ut, ska bli jättespännande! (: Ha det bäst!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar