fredag 12 augusti 2011

Halloj alla sötnosar <3

Jag har nog vänt på dygnet kan man säga, igår låg jag sjukt länge och inte
kunnat sova, låg säkert i 2 timmar ?! asgjobbigt, o jag som får panik av
att inte kunna sova! Diss på det. Men iaf. Idag har jag pantat burkar , fick
92 spän , lite rikare är jag nu. Sen när jag stog och väntade på mammsen
kom lollo o wilma på mopppe, grattis louisse <3 Nu har jag ätit korv.
HIHI bra att veta osv... Men snart ska jag åka o klippa gräset , trist!
Men blir ännnnuuuu rikare dåå ! Efter det blir det träning, kl 4. Sen ska jag
t stallet o riida. Mysig fredag. Kanske ska rida med syrran , en sväng
barbacka i skogen. Hemma ikväll ska jag nog kolla på film o ha
fredagsmyys!  Och så tycker jag alla ska skriva grattis till bästa Sofie Jansson!
Som fyller 13 år idag, GRATTIISS ! Alla får ha det underbart ,puss
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar