tisdag 2 augusti 2011

Lång och rolig dag igår.

Hejj alla bästa!

Igår när jag vaknade fixade jag mig lite , sen åkte vi in till lindköping. Vi hälpte
Martin o tessan att köpa färg m.m , för det har köpt ett hus i bbg nu ! När vi

var färdiga med alla köp så åkte vi och köpte pizza till mat, det var jättegott.
Och jag blev sjukt mätt. När vi kom hem så packade jag strandväskaan ,
o drog till strandbadet med , manizz , oscar , o theo. Det var nicce. Blev iputtad
några ggr, och så fick jag grålera i håret -.- Usch ! Theo o Ogge drog hem
mycke innan oss, men amanda o jag var sociala och stannade kvar ;)  Det
var faktist jätteskönt i vattnet. Sen åkte vi hem ganska sent, för fotbollsträning
väntade.. jag bytte om och sen var det bara att dra ner till lionvallen, sällskap
med Lenny. Det var kul att träna igen , det var ju ett tag sen. O snart börjar
ju serien igen (Y) När träningen var slut var jag jättetrött, och hade redan
börjat få träningsverk. Men stallet väntar.. Så mamma o jag åkte dit. Red en
sväng i skogen , o det gick superduper. Han skötte sig utmärkt grabben. Och
så var det jättehärligt. Solnedgång, inga blinningar osv... jättelugn måndagkväll.
Det hissas. Idag blir det nya tag. Fast en ganska chill dag. vaknade tidigt , snart
ska mamma o jag till mormor o klippa gräset. (N) Men efter det ska jag tvinga
linnea ner till strandet, det är så skönt där så jag vill barre ner dit varje dag !
Och sen blir det stallet ofc ! (:  Imorn ska jag , Stina , Malin på ett ``ridläger``
med Emma. Dit ska bli jättekul. Imorn blir det markarbete, och på torsdag,
hoppa bana. Sen ska vi sova hos Emma , hitta på roliga saker o ha det skojj!
Längtar sjukt. Då ska jag inviga det nya schabraket o huvan, (bilder kommer)
Men ni får ha det bäst, puss / E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar