tisdag 16 augusti 2011

Nicce day

Hellooww!

Imorse åkte jag till stallet o red med diande o malin. Kul var det ! Sascha var döktig kille
som vanligt :) Sen drog jag hem , slängde i mig en macka , fixa mig. Sen började jag cykla
till josse ! Phille o joffe mötte mig på vägen , så fick lite sälskap dit iaf ;) Hos Josse chilla vi,
fixade hennes hår m.m. Vi rensade hennes hästgrejeer , fick liteee. Whihoo , tack Josse!
Imorn blir det att prova. Sen drog Josse o jag till bbg, fille kunde inte hänga med:( Men vi
åt pizza iaf, med ögge , theo , mando, gurkan. Gött asså , hade typ bara ätit en macka på
dagen. Så det var gött ;) Sen var vi lite hos ögge, körde ett bilspel som jag blev beroende
av. Hehe , men ägde på det iaf. Imron blir det stallet , sen på em ska jag spela fotbollsmatch.
Det ska bli sköjjs ! Ha det bääst.
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar