torsdag 4 augusti 2011

Superoliga dagar !

Hejj alla gulliga !

Har haft jättekul de här dagarna. Igår red jag lektion kl 3, med Malin. Stina kollade på.
Vi hade markarbete med bommar och kaninhinder (: Det gick superbra ! Han var jätte-
duktig. Dock så blev det inte så många bilder. Men söt blev sascha i det rosa. Efter
lektionen så åkte vi till Ing-marie och åt tacos , dushade, och fixade oss lite. Sen drog
vi till skäninge marken. Vi gick lite på tivolit och så köpte jag slush och en rem (;
Hade ju inte så mycket pengar då... xD Men det var jätteskojj. Efter en lång dag så
åkte vi hem till Emma och såg på film och käkade rabarber pajjj , det var supergott.
Sen somnade vi typ efter 1 , och en halv film. Vi som hade tänkt att se minst tre filmer?!
hehe, men det gick inget vidare. Men skönt var det att få krypa ner i sin sovsäck. Imorse
när vi vaknade så åt vi frukost, packade ihop luftmadrasserna oså.. sen åkte vi till sötaste
Capsicum. Vi mockade och så där. Det gick ju extra snabbt eftersom vi var 4 st. Sen åkte
vi till stallet på dirren. Fixade hästarna och började skritta ner till svansäter. Idag hoppade
vi bana. Det var superkuuul ! (; Vi hoppade även lite ``titthiner`` och båda hästarna skötte
sig utmärkt! det var lite överaskade. Vi slutade med att fika efter lektionen, innan vi skulle
skiljas , haha. Mys! När Stina och jag äntligen kom hem, så drog vi ner till strandbadet.
Skönt att få ta ett dopp. Ikväll var syrran o jag nere och tog ett kvälssdopp i svartäll.
Det var jätteskönt i vattnet ! Och jättemysigt. Men nu ska jag nog kolla vidare på beck.
ha det bäässstt! / E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar