lördag 20 augusti 2011

Mycket att göra!

Chobree!

Har inte bloggat på ett tag. Har inte haft tiden helt enkelt. I Fredags var jag med Stina ,
vi hade bäst som vanligt. Vi var med kompisar olite. Sen sov hon hos mej. På Lördagen
chillade vi mest , vi var supertrötta o slappa. Så vi låg o såg på beck jättelänge... hehe.
Men så gjorde vi supergoda chpkladmuffins ! Han fick vila , för det regnade så jäkla
mycke. Vi åkte upp o myste med honom ist, flätade borstade, provade nya täcken,
smörjde oså.. xD Idag har jag chillat mä , ville dra in till stan med mamma. Men hon
skulle med mormor på någon jäkla loppis :P Men när hon kom hem hade hon varit på
maxi o köpt parfymen jag ville ha :D:D:D:D:D , superglad. O den luktar jättegott.
Hiss på den! So...? sinful heter den.  Sen har jag plöjt igenom mer beckfilmer , blir mer
ikväll. Ska tjocka mej på choklad , o ostbågar o chips. Hehe , tjock jag känner mig.
Kom just hem från stallet. Red ut, det gick bra förutom att älsklingen tappade sin sko :(
Imorn ska sascha flytta in i det nyare delen i stallet , han har hostat lite. Så det kanske blir
bättre med luften där inne. Därför. Och den har jag kommit på att jag önskar mej ridstövlar
i födelsedagspresent, eller iaf pengar :) Inte långt kvar nu ! Har kollat runt lite på olika , har
lite funderingar :P Fast endel är ganska dyra... men skitsnygga ;) Men ha det... ;)
/ E

                                                                       Hissar låtarna !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar