tisdag 23 augusti 2011

Chill första dagar..

Hejjsannn!
Att börja hälla har varit helt okej ! få lite rutin i det på dagarna. Fast det har
varit rätt så chill änsålänge. Lite krångligt är det allt med alla salar o shiet.
Men idag var skolan okej. Äcklig mat , som vanligt. Sen så skulle vi gå
2 on halvan !? skitvarmt ute med.. hur tänker lärarna igentligen !?
Aja , efter skola fick jag o lenny skjuts hem. Jag åt lite, sen så drog jag
o Linnea till UH o träffade Pow , Nadia o Sophie. Galna tjejer det där assså!
Men hur braiga som hälst. Älskar er<3 Efter UH drog jag lenny pow nadia
sophie jonnie o albin till lenny , vi spelade fotboll o barre chilla. Sen var sophie
o pow tvungna att gå hem :( då dissade äver albin o jonnie oss. Dem dissarna !
Men sen drog jag hem , för det blev dags att åka upp till stallet o mocka. Trist
att jag inte kan rida just nu :( Men på torsdag får han en ny sko , då kan jag
rida igen ! (Y) På torsdag tänkte mamma o jag även dra till sharpman , så jag
kan visa vad jag vill ha när jag fyller... :) Vill ha alllltttttt, men det går ju inte :(
Men nu får ni ha det så bra så höres vi imorn , pusshejj<3
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar