tisdag 29 november 2011

choobrääääää

Slutade halv fyra idag , när jag kom hem möttes jag av en doft av nybakade
lussakatter. Mums, saffransdofften vettni. Då känner man att det är jul!
Men käkade och pluggade lite. Sen drog jag till stallet och red en sväng på
plutten. Det gick bra , och han var pigg och glad. Imorn är det hopplektion
på schemat. Ska ha brunt schabrak och huva , men brodering på. Det står
Ebba och Sascha med varje namn på varsin sida om ni fattar ? Och så på
huvan står det sascha. Sen med bruna benlindor till blir greejjt! Efter jag
hade ridit så smörjde jag träns och sadel , sedär.. känner mig duktig tjejjjjj!
Haha , när jag kom hem tog jag en vaarm dusch. Älskart ! fast det är igent-
ligen inte jättekallt ute. Kanske är att man fantiserar ? Hoppas bara att snön
kommer snart. Jag vill iaf inte ha en jul utan snö! sådäså. Då känns det ju inte
som jul.. Det är nog dags att börja skriva en lista till tomten, för visst har jag
varit snäll i år? haha.. men vet lite vad jag ska önska mig ! Inte långt kvar ju..
tiden går undan. Men ja .. har prov på torsdag så det blir mycket plugg.
Sånt är livet vet ni brudar och killar? Men nu ska jag nog lägga mig så jag
orkar upp imorn. Ha det bra , puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar