söndag 20 november 2011

Söndag , söndag, söndag.... gud vad tiden går undan! Imorn är det måndag.
Gympa , och plugg. Stallet tar mamsen o papsen hand om! Men köpte mycket
i ullared , orkar inte säga allt. Men är nöjd! Dagen har varit chill , var i stallet och
red. Fast när jag hade ridit en liten bit gick min gates sönder. Så mamma fick
komma och hämta den. Fyfan , jag hatar att rida utan kan jag säga! Så är lite
deprimerad över det! MÅSTE köpa nya. Det funkar inte utan. Men man är ju
inte gjord av pengar , right ?! Men ridturen gick ju sådär då.. han var välldigt
pigg och hade överskottsenergi (som vanligt) och sen blev jag ju tjurig för att
gatesen gick sönder :/ Efter stallet kom alex och linnea en stund. Vi chillade,
sen drog alex och linnea o jag kollade på film o chilläää. Sen nu ikväll kom alex,
och calle. VI såg på film o lite. Mösitttt ! Men nu är jag superduper trött, ska
nog ta mig en dusch och sen sova. Så jag orkar upp imorn till skolään!
Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar