söndag 13 november 2011

Godmorgon !

Hade ingen lust att blogga om dagen igår. Men jag var i stallet och red med syrran, mandis, och Diane. Det gick bra, Sascha var jätteduktig och det var jättekul :) men usch vad kallt det har blivit ute :/ känns redan som vinter ! Undra om det blir nån snö i vinter.. Men iaf, efter vi hade ridit kom mamsen upp med varm choklad m grädde och fika. Så vi satte oss i halmen och myste. Det behövdes värkligen! Och så var det hur gott som helst. Men sen började Mickis kittla mej, så vi hade halmkrig xD haha, jag van lätt! Fast det var hon som började.. Och jag blev jättehalmig! Det bara stack på ryggen av all halm:( efter stallet igår så käkade jag , sen kom Alex Calle o Linnea. Vi mös lite :) idag ska jag på cup i Norrköping , får hoppas på att det går bra.. Känner faktist redan pirr i magen! Ska upp till stallet och mocka idag, tror jag träffar finaste ikväll sen om jag orkar. Ha det bäst, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar