torsdag 17 november 2011

Torsdag idag dååå :D , och imorn älskade fredag ! Idag har skolan varit bra. Alltså som
varje torsdag ?! Slutade halv 3. Då drog jag hem och käkade god mat som mamma hade
lagat. Gött att hon alutar tidigt på torsdagar asså. Sen efter jag hade ätit drog jag till stallet.
Red Sascha. Det gick finemang, red i dressyrsadeln. Växlar lite när jag rider ut. Men var
iaf ute och skrittade. Det är ju så skrämmande mörkt! pannlampa är ett måste + varma
kläder. Annars sitter man ju där uppe på hästen som en stel isbit! Haha. Imorgon är det
fredag. Älskar fredagar! Först blir det skolan som vanligt, fast alla fredagar är jätteslappa.
Iaf i 7c , slutar nämligen tjugo över 12. Så när jag kommer hem ska jag bara chilla och
ta det lugnt, för sen när mamsen slutar så ska vi dra upp till stallet. Och återigen ridning på
schemat. Skippar träningen, för måste värkligen rida imorgon :) Han har vilat i veckan
ganska mycket. Först och främst så har jag ett stort SO prov imorn om hela jävla världen.
Hatart. Men hoppas på att det går som planerat och bra! På kvällen ska jag nog träffa
finaste, ska nog se film och pyspysa lite ;) Tumme upp på det. Fast kan inte vara uppe så
länge för på lördag gissa vad som händer då?! Jo , mamma , jag , syrran , thessan , och
hennes föräldrar drar till ULLARED! Så vi åker ca kl 4 på morgonen..Hoppas på att jag
kan sova igenom hela plågan påväg dit. (hatarattåkabil) fast det gjobbiga är att jag aldrig
kan somna i bilden. Men det blir nog att shoppa loss ordentligt , det är ju inte varje dag
man åker till ullared preccis.. så det finns ju endel saker man behöver. Kan inte tänka mig
att det snart är jul oxå. Det är himlans vad tiden går undan. Känns som man är 90 år snart.
Haha , inte riktigt. Men tiden går sjukt snabbt. Det måste ni ju hålla med om ?! Aja , nu ska
jag nog sussa gött. Och så hoppas jag på att fina Jossi ska krya på sej! pusskorv påreh.
ha det bäst alla käraste. Puss!
Låtarna betyder sjukt mycket. Dem får mej att börja gråta!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar