lördag 26 november 2011

OMG. Kollade just på Lugnets blogg. Fyfan vad jag saknar det. För er som inte vet
var det ridskolan jag lärde mig rida på , hästarna , alla människor , all jävla kunskap
som fanns. Om jag inte skulle börjat rida där , skulle jag inte sitta här och ha världens
underbaraste häst. Och kunskapen jag har inom hästar. Kan inte beskriva med ord
hur mycket jag saknar det! Alla uteritter .. alla lektioner.. allt stalljobb.. alla underbara
hästar, från små till stora! Tänk alla fina människor jag lärde känna under den tiden.
Utan den uppväxten med hästar , skulle mitt liv vara tomt. Alla fina hästar jag träffade
på , fick rida och bara ha det underbart! Min mamma och pappa ställde upp och
skjutsade , många dagar i veckan. Alla pengar dem har lagt / lägger på det här ..
Alla lektioner. Har fått uppleva massa , och kommer såklart uppleva mer. Från
ledsna dagar , till superglada dagar. Fick vara med på ponnyridning, små tävlingar,
vara medryttare , fodervärld, och hjälpa till i stallet.
Ridskolan avlsutades, jag hade först en häst som hette
BamBam. Just nu springer han fridfullt på dem gröna ängarna, sen fick jag chansen
att först ha Sascha på foder, det gick så bra. Så jag blev erbjuden att köpa honom.
Nu har jag haft honom i snart 2 år, två underbara år!
Säger bara tack så jävla mycket för chansen jag fick. Nu ska jag fortsätta att utvecklas
med min egna ponny , och lära mig massor nya saker.
Emma Ivarsson, tack för allt du har gett mig. Tårarna rinner ner
när jag tänker på dem här alla minnena jag har fått! Ville bara säga det här , för jag
saknar det sjukt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar