måndag 11 juli 2011

Bioo imorn !

Nu har jag varit i stallet. Jag borstade och lindade benen på älsklingen. Det
är alltid så mysigt att vara i stallet, det är så lugnt och mysigt. Och man känner
sig välkommer för det mesta ! (: Man kan känna en längtan till att åka upp till
stallet och träffa sin egna häst! varje dag går man och väntar på att få åka upp till
stallet. Om man har en dålig dag, så blir den bara bättre av att åka upp dit och
sitta och prata med sin pärla. Han förstår mig helt och hållet. Det är så skönt. 
 och jag kan lita på honom till 100 % . Jag älskar dejj så förfärligt mycket !<3


Imorgon ska jag till Fanny. Vi ska gå på stan , och sedan kl 9 på kvällen ska vi på
bio ! Det blir hur nicce som helst. Mamma ska med in dit. Och så ska vi sova hos
dem. Det var väldigt länge sen vi sov över hos dem. Så det ska bli jätteskojj !
på onsdag ska vi kanske åka till harge, om det är fin väder. Det får vi hoppas på
för det är alltid trevligt med lite sol.
Och så åker jag upp till stallet på förmiddagen och mockar, det är så tråkigt
att jag inte kan rida nu. Men hellre att hovarna håller sig till hovissen kommer.
Nu ska jag gå och smörja in mig med after sun.
För jag har solat och varit ute en hel del idag. Sen blir det nog att kolla på film.

älskar er. Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar