lördag 16 juli 2011

IMORN GOTHIA, SJUKT TAGGAD !

Imorse var jag uppe ganska tidigt, vi drog in till motala för Julia klippte mitt hår.
Vi toppade bara lite, har väldigt slitna toppar xD Sen skjutsade maria mig till Nyrk
där jag kollade när Emma och Annie hopptränade. Duktiga var det, många fina
språng blev det. Sen kom mamma och hämtade mig, fick lunch på donken.
Usch vad tjock jag känner mej! Efter det drog vi dirrekt till mormor och klippte
gräset, måste ju ha lite pengar i göteborg ! Efter gräsklippningen var jag skapligt
trött och schleten. Jag åkte upp till Sascha och red en sväng i skogen på em.
Det gick super, duktig är han min prins. Nu blire grillat, GÖTT ! Sen måste jag
packa tills imorn ! då vi åker till GOTHIA ! :D Är fett taggad. Och det är jag nog
inte ensam om. Ni får hålla tummarna ! Det blir nog mobilblogg där ;) Så helt borta
kmr jag inte vara ! Jag är lite konstig sådär, efter en lång och händelserik dag.
Så kommer jag på att jag vill va med någon på kvällen.. ?! Hehe lite sjuk chey där.
Jag borde nog vila tills imorn ;) Jag tror det blir att titta på beck ikväll.
Ha det bra pusshejjjj, och glöm inte att hålla tummarna!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar