söndag 17 juli 2011

GÖTEBORG NÄSTA ?!?!?!?!

HejjHallooo !
Nu har jag varit uppe i stallet, packat och dushat. Nu väntar bara maten. Sen drar vi
till Göteborg ?! :D Helt galet kul ska det bli ! Och jag drar dit med världens bästa
lag! Älskar er tjejer. Det kommer vara disco varje kväll, sjukt skojj. Oh så ska vi gå
på stan. Och spela matcher såklart. Man får väl hoppas på det bästa, men jag skiter
i resultatet! Det är bara en sån STOR upplevelse. Syrran kommer mocka hos Sascha.
Och så får han antagligen vila tills jag kommer hem, då blir det hårda tag. Mycket
skojj kommer det bli när jag kommer hem oxå.  Det får ni veta då! Min kusin och
hennes familj ska bo här till torsdag, så ring inte. För mamma och pappa ska ju oxå
med ! Men jag finns ju alltid på mobilen, 070-6740486 bara att smsa på ;)
Nu ska jag platta håret, håll tummarna för oss.
Pusshejj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar