fredag 22 juli 2011

Hemma från gothia!

Nu är jag hemma från Gothia. kom hem igår. Det var sjukt kuul ! Invigningen , liseberg,
DISCOT ! Och massor mer ! Alla i laget har varit bäst. Discot var sjukt kul och så himla
mkt folk ! :o Man kan inte fatta hur stort discot var. Alla dansa typ med killar hela tiideen =)
Det var sjukt niice. Saknar allt så himla mycket ! Ett minne för livet säger jag bara. Och om
ni får chansen att åka dit. SÅ GÖR DET ! ni kommer aldrig glömma. Igår när jag kom hem
så tog vi en sväng t sascha först, då mockade jag. När jag kom hem var jag shleten. Men
så hade jag jättetråkigt, då fick jag rycket och ringde linnea. Knäppt jag vet. Vi typ chillade
hela kvällen. Idag Vaknade jag halv 12, sov sjukt länge! Men det var gött. sen har min
häst varit duktig och slitit sönder sitt flugtäcke, så mamma o jag drog in t stan och köpte ett
nytt. Efter så åkte jag upp till stallet och red med mickis, det gick bra. Men det var massor
med blinningar o skit. Imorgon ska jag nog va med Stina, och kl 10 ska jag rida lektion i
svansäter. SJUKT KUL! (; nu ska jag ringa lenny, pusshejj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar