torsdag 28 juli 2011

idag stan.

Hejj alla snyggingar !
Igår var jag på harge med fanny. Det var hur nice som helst, vi badade massor,
och solade ! ddet var jättefint väder oxå. När jag kom hem så åkte jag till sascha
med Mickis, Amanda följde med oxå. Hon ska oxå bli medlem i stallet, haha !
när de hittar en häst så ska hon flytta hit. Det kommer bli jätte bra. (Y) Vi skrittade
barbacka i skogen en sväng iaf, tog det lite lugnt för dagen innan blev det ganska
hårt. Idag ska jag o mamma dra in till stan, behöver värkligen nya ridbyxor och lite.
Mina jag har nu är spräckta och kommer spräckas mer xD hehe. Sen blir det att
dra upp till stallet, får se om jag ska rida eller om han ska vila , han går på hård-
träning nu, (banta) haha. Ha det bäst, pusshej <3
A<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar