söndag 10 juli 2011

Stalllet o stina

Hej på er! :)
Härlig dag idag asså ! Imorse gick jag upp tidigt för att åka til stallet. Jag red
dressyrlektion för emmaa. Det var kul som vanligt, och det gick bra.  Dagens
outfit var blå, blåa lindor, blått schabrak , o blå huva. Fin vart han den sötnoosen!
Efter lektionen åkte jag hem , solade och badade lite. sen ringde jag stina.
När hon kom , solade vi och badade åter igen... sen gick vi och köpte glass, mumms !
Det var varit väldigt fin väder idag , det är nicce (;  Nu sitter jag och pratar med
trevligt folk på msn. Imorn blire att åka till lithobadet med stiina , och kanske träffa
Fanny (: Det gillas håårt ! Ni får ha det bääst så länge. Pussheii <3

                                                                    Bild på min älskade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar