tisdag 20 december 2011

Duktig jag är !

Gud vad duktig jag känner mig , har klätt granen! Helt själv , och den vart super snygg ! Mysigt asså. Men det känns värkligen inte som att det är ju snart. Eller lixom på lördag ?? Förra julen tänkte jag: nu är det roliga över , nu är det ju aslångt kvar till nästa jul.. Men titt? The Christmas is herr again! Herre jävlar. Haha. Men just nu vill jag att det ska vara sommar, sommarlov. Att man bara kan ligga och gassa vid poolen, eller stranden och bli en neger. Det skulle jag inte tacka nej till! Men aja, den kommer väl snart igen right ? Imorn blir det just chill iskolan. Vi ska städa skåp och se film osv.. Sen så slutar vi halv 4. Blev ingen lektio för Emma var tvungen att jobba, men det ä lugnt, det tar vi en annan gång! Har iaf ridit med Diane idag. Gick super , förutom att jag plågades av att frysa om tårna. Jävla kyla! Aja, nu ska jag sova så jag orkar upp imorn!
Puss





I can t stop think about you !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar